Telefonija

ALSTAR CLOUD internetna telefonija ali VoIP združuje funkcionalnosti robustnega komunikacijskega strežnika (enterprise PBX), govorno in video komunikacijo, prisotnost, takojšnje sporočanje, telekonference, pošiljanje faksov in funkcionalnost kontaktnih centrov.

Uporabniki boste uživali popolno svobodo: lahko kličete od koderkoli, kadarkoli, medtem ko uporabljate svojo najljubšo napravo na enak način, kot do sedaj, pa naj bo to fiksni telefon SIP, odjemalec mobilne naprave ali pa softphone na vašem prenosniku.

Preberite kako izbrati telefonijo za podjetje

UPRAVLJANJE ALSTAR CLOUD

Zelo hitro spletno orodje

Hiter spletni vmesnik vam omogoča veličastno uporabniško izkušnjo.

Funkcionalnost poslovne

komunikacijske platforme

Virtualna pisarna

Celo na potovanjih ne boste potrebovali veliko, da ostanete povezani. Pametne naprave (telefoni, tablice) ali prenosnik s širokopasovno povezavo – ne glede na lokacijo – zagotavljajo odlično infrastrukturo za kvalitetno delo. Od koderkoli, kadarkoli, s katerokoli napravo sodelujete v svojem timu.

*brez uporabe dragih dodatnih naprav, ki bi zagotavljali pisarniško povezljivost od koderkoli (povedali vam bodo o SBC, VPN omrežjih,…)

Snemanje pogovorov

ALSTAR CLOUD omogoča tako avtomatsko snemanje kot snemanje na zahtevo (event driven). Te zahteve so lahko sprožene s klicanjem kode med pogovorom ali preko “UnifiedAPI” zahtevka. V visoko reguliranih okoljih lahko snemanje omogočimo brezpogojno.

*Ni dodatnih stroškov za drage snemalne naprave in njihovo vzdrževanje

Govorna pošta

Govorno pošto lahko poosebimo, medtem ko sporočila, ki jih puščajo klicatelji, avtomatsko distribuiramo preko e-pošte. Uporabniki jih lahko preverijo bodisi preko telefona ali preko spletnega orodja/vmenika. Na voljo so tudi v ALSTAR CLOUD UC vmesniku v uporabnikovi zgodovini klicev.

Virtualizacija uporabnikovega računa

Vsak telefonski račun, zagotovljen v ALSTAR CLOUDu, lahko virtualiziramo. To pomeni, da lahko uporabljate katerokoli napravo, kjerkoli že ste.

  • En račun, večkratna prijava v račun
  • Nič več specifičnih licenc za različne naprave

Preusmeritev klica

Nihče si ne želi zamuditi pomembnih telefonskih klicev. Uporaba te funkcije zagotavlja preusmeritev klica na drug račun v sistemu ali na katerokoli drugo številko, npr. mobilni telefon. Prav zato, četudi niste za svojo mizo, niste izven dosega.

IVR – avtomatsko posredovalec klicev

Interaktivni govoni odzivnik (IVR) vam pomaga pri kreiranju kompleksnih avtomatskih govornih izbir, ki so lahko uporabljene v različnih kontekstih, z različnimi opcijami in akcijami. Z uporabo “UnifiedAPI” lahko celo povežete IVR z vašimi aplikacijami, kjer uporabite “Call Interactive Action” sekvence.

Filtriranje klicev

Ta funkcionalnost je še posebej zanimiva za vsa storitvena podjetja, klicne centre, banke ali zavarovalniške agencije. S “call screening” uporabnikom omogočamo filtriranje klicev glede na destinacijo, medtem pa izpolnjujemo predpise in povečujemo zadovoljstvo vaših strank.

Pravila usmerjanja dohodnih klicev

Izboljšajte zaščito zasebnosti, avtomatizirajte opravila in povečajte produktivnost uporabnika. Dohodne klice lahko filtrirate na podlagi CallerID, časa klica in pravil, ki sprožijo nabor vnaprej določenih dejanj, na primer za prekinitev klica ali prenos na določene telefonske številke.

FollowMe funkcionalnost

Nikoli ne zamudite klica, ne glede na to, kje se nahajate. Ko nekdo pokliče vašo številko, bodo vaši mobilni telefon, domača številka in službeni telefon zazvonili hkrati. Klic bo izveden preko kanala, ki bo odgovoril prvi. Tako vas bodo priklicali, četudi boste izven pisarne.

ORODJA KLICNEGA CENTRA

Pametne čakalne vrste

Zgodovinsko usmerjane čakalne vrste ALSTAR CLOUD vasa stranka doživlja na popolnoma novi ravni. Pametne čakalne vrste samodejno povežejo klicatelje s posredniki, s katerimi so se nazadnje pogovarjali. Prav tako vam povedo, kako dolgo so klicoči čakali v čakalni vrsti in preusmerijo klice na upravitelja vrste, če so čakali predolgo.

Lokalni agenti

Klicni centri so postali kritični faktor uspeha mnogih podjetij. S kombinacijo IVR-ov in čakalnih vrst lahko vse dohodne klice usmerite na ustrezne cilje. Lokalni agenti se lahko hkrati prijavijo v eno ali več čakalnih vrst in takoj začnejo pomagati svojim strankam.

Ko potrebujete pametne funkcionalnosti, so le-te že pri vas.

Oddaljeni Agenti

Agenti niso nujno v pisarni ali so neposredno povezani s sistemom ALSTAR CLOUD. Potrebujejo le dostop do telefona. Ko se prijavi v čakalni vrsti, bodo začeli prejemati klice iz čakalne vrste. Funkcija potrditve klicev preprečuje samodejne mehanizme za odziv klica, da bi lahko čakali na čakalne vrste, kar je lahko težava, ko agent uporablja mobilni telefon.

Vaši sodelavci lahko delajo od koderkoli – bodisi kot lokalni ali oddaljeni agenti.. W/O any problems 😉

Napredno poročanje

Poročila v realnem času o toku in statistiki klicev vam pomagajo izboljšati operacije klicnega centra in uspešnost agentov. Napredna statistika klicev ALSTAR CLOUD omogoča vpogled v razpošiljanje klicev, povprečno stopnjo uspešnosti, povprečno trajanje klica, vzroke za povračilo, neuspešne klice, top uporabnike telefonije itd.

ZDAJ VESTE – kaj delajo vaši agenti in kaj delajo prav ali narobe

Nadzorniki

Pridobite boljši nadzor nad tokovi klicnega centra tako, da pregledate podrobna poročila ali poslušate aktivne pogovore. Nadzorniki čakalnih vrst lahko tudi šepetajo agentom ali vpadejo v zvezo, kar je še posebej koristno pri usposabljanju novih agentov ali pri pomoči pri težkih pogovorih. Nadzorniki lahko komunicirajo z dohodnimi in odhodnimi klici.

Izobraževanje agentov še nikoli ni bilo bolj enostavno.

Napredno poročanje – Advanced Call Reporting

ALSTAR CLOUD vključuje široko paleto orodij za poročanje, ki so na voljo skrbnikom in upravljanju. Napredno poročanje po klicih je izčrpno, kar vam omogoča spremljanje uporabnikovih dejavnosti, zaračunavanje strankam iz aplikacij tretjih oseb, določanje tokov klicev in tako naprej.

Na podlagi informacij iz platforme ALSTAR CLOUD lahko korak za korakom izboljšujete vase poslovne procese in svoje cilje.

UNIFIED COMMUNICATIONS

Video klici

Ko glas ni dovolj, lahko vaše stranke videoklicarijo iz svojega računalnika, prenosnika, pametnega telefona, tabličnega računalnika ali celo iz videokonferenčnega telefona. Z uporabo WebRTC-a nad SIP-om, ALSTAR CLOUD v brskalniku prinaša glasovne in video klice ter poenostavlja komunikacijo in sodelovanje v realnem času.

Telekonferenčni klici

Funkcija konference ALSTAR CLOUD omogoča enostavno proženje konferenc iz katere koli naprave. Razširitve konferenc so namenjene rednim konferencam in vam omogočajo, da določite politike, udeležence in časovne okvire.

Klepet

Klepet je najhitrejši način za dosego vsakega, zlasti za ljudi, ki ne želijo klicati. Izpolnite obe možnosti in pustite, da se stranka odloči. Funkcija takojšnjega sporočanja podpira prisotnost, virtualne kartice, prenos datotek, skupno rabo zaslona in sodelovanje.

Pošiljanje faksov

Faks je na voljo s popolno podporo T.38, prehodom in končno točko. Ta funkcija vam omogoča pošiljanje in prejemanje brez napak faksov prek IP-ja, tudi pri slabih povezavah. Strežnik faksov ima tako fax-to-email kot email-to-fax zmogljivosti.

Prisotnost

Vedno je dobro vedeti, kateri kolegi so na voljo, preden pokličete ali prenesete klic. ALSTAR CLOUD v realnem času omogoča vpogled v njihovo razpoložljivost glede na stanje svojih telefonskih naprav.

BYOD / uporabi svoj terminal

Nekatera podjetja spodbujajo model BYOD, čeprav imajo močne varnostne politike. Funkcija za virtualizacijo razširitev ALSTAR CLOUD pomaga takim organizacijam vzpostaviti uspešne politike BYOD in izkoristiti prednosti: hitrejšo krivuljo posvojitve in boljšo izkušnjo končnega uporabnika.

CRM POVEZLJIVOST

Z uporabo “UnifiedAPI”, lahko integrirate telefonske, faks in storitve takojšnjega sporočanja s CRM poslovnimi aplikacijami, da boste poenostavili svoje poslovne procese in povečali produkivnost in konkurenčnost za vase stranke.

Ne zapravljajte za drage »konektor« licence.

ZAKAJ ALSTAR CLOUD

ALSTAR CLOUD je zasnovan tako, da ustreza zahtevam najbolj hitrih in uspešnih podjetij. Končni uporabniki imajo radi lastnosti in prednosti ALSTAR CLOUD.

Vedno povezan

Nadgradite način, kako vaše podjetje komunicira z enotnim komunikacijskim sistemom, ki je zmožen govornih komunikacij, konferenc, video klicev, virtualnih sodelavcev in še veliko več.

Visoka produktivnost

ALSTAR CLOUD vas brezplačno napaja z vašega namiznega telefona, ki vam omogoča klicanje kadarkoli in kjerkoli. Nastavite lahko svoja pravila o tem, kje naj vas doseže in kdaj.

Nadzor in meritve

Imejte pod nadzorom celotno poslovno komunicirane. Imate dostop do naprednih poročil in meritev, ki vam omogočajo boljše poslovne odločitve.

Boljša prodaja in skrb za stranke

ALSTAR CLOUD lahko deluje kot pameten kontaktni center. Lahko spremljate število klicev, trajanje klicev, način izvajanja agenta in še veliko več. Rezultat: bolj zadovoljni kupci.

Osebna naprava = poslovni terminal

S podporo ALSTAR CLOUD BYOD in preprosto aplikacijo lahko katero koli mobilno napravo pretvorite v poslovne telefone. Uživajte v svobodi odprtih standardov.

Pomembno znižanje stroškov

Z inteligentnim usmerjanjem klicev ALSTAR CLOUD prihranite na telefonskem računu. Ne glede na to, kje ste, ALSTAR CLOUD poišče pot do vas.

Ne spreglejte novosti in nasvete

Prijavite se na Alstar cloud e-novice z zanimivostmi in nasveti s področja oblačnih sistemov, telefonije, spletnega gostovanja in ostalimi koristnimi vsebinami.